OnTheRunRTW@gmail.com

on:the:run

F.A.Q.

F.A.Q.

2017. augusztus 07.

 

Ki vagy te?

1978-ban születtem Budapesten. Az ELTE-n végeztem szociológia szakon, majd reklám- és divatfotósként, reklámfilm rendezőként és operatőrként dolgoztam. Aztán elegem lett az egészből.

Ha érdekel:  www.gacstomi.com, vimeo.com/gacstomi

Miért tervezed ezt az utat?

Mondom, hogy elegem lett az egészből utazni és motorozni szeretek, írni talán tudok, fotózni elvileg igen, most kicsit kerülném a meetingeket. Ha nem ilyen laza válasz kell akkor az az igazság, hogy miután rájöttem, hogy éveken át átbasztak az üzlettásrsaim annyira megundurodtam az egésztől, hogy nem nagyon maradt más választásom. 

Mit vársz ettől az utazástól?

Sok jóból, jó sokat! Nem szoktam magamra vigyázni, így nem tartok attól, hogy nem történik velem folyton valami izgalmas, lehet, hogy értelmes blog lesz belőle.

Nem félsz-e hogy megölnek vagy kirabolnak valahol?

Nem. Az elmúlt tíz évben 7 kontinensen bejártam több, mint 54 országot. Körbemotoroztam Délkelet-Ázsiát, stoppoltam teherhajóval Indiában, expedíciós hajóval elmentem az Antarktiszra, átvitorláztam az Atlanti-Óceánon, keresztül vágtam Bolívia sósivatagjain dzsippel, bicikliztem a legendás Death Road-on, részt vettem néhány dzsungel túrán, megmásztam pár gleccsert. Soha nem volt semmi problémám senkivel. Persze lehet balszerencsém vagy érhet baleset, de ez itthon is megtörténhet.

Miért egyedül akarsz menni?

Mindig egyedül utazom és nem gondolom, hogy bárkivel ki lehet bírni 24 órán keresztüll “összezárva” 18 hónapon át. Inkább ismerkedek idegenekkel és helyiekkel. Egyik útitársam, akit Indiában ismertem meg és pár hetet együtt utaztunk, tökéletesen megfogamazta ezt az állapotot: “I’m always alone, but never by myself ”

Miért motorral?

Nem tudom! Valamiért gyerekkorom óta teljesen rá vagyok kattanva a motorokra. 8 évesen kezdtem motorozni és akkor találtam ki, hogy körbemotorozom a földet. Asszem a létező összes járművel sikerült már utaznom mindenféle hülye helyen és mindig az volt a legjobb amikor béreltem valamilyen olcsó motort és azzal mentem. Arra gondoltam, hogy ahelyett sok szar buszon és vonaton utazom inkább motorral megyek.

screen_shot_2017-08-07_at_00_14_17.png

Ez volt az egyik kedvenc romom. Vietnámban béreltem.

Biztosan nagyon sok cucc kell egy ilyen útra?

Nem soha nem kell sok cucc! Én hónapokra el szoktam tünni egy sport táskával. Itt maximum pár motorosruha lesz extraként csomagolva és egy sátor amit remélem minél kevesebb alkalommal fogok használni. Inkább vész esetére vettem.

screen_shot_2017-08-07_at_00_14_59.png

 Ennyi cuccal fél évig simán el lehet lenni. Most se viszek sokkal többet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ontherun.blog.hu/api/trackback/id/tr912725606
süti beállítások módosítása