OnTheRunRTW@gmail.com

on:the:run

Partnerek

Partnerek

2017. augusztus 14.

Szponzorokat könnyű találni, de én ezek mögött a logók mögött embereket ismertem meg akik a lehetőségeikhez mérten tényleg minden követ megmozgattak, hogy elindulhasson ez a projekt. Nem azért vagyok hálás, mert adtak valamit, hanem mert vették a fáradságot, hogy segíthessenek és ez tényleg mindennél többet ér!

sena.jpgZenét hallgatni menet közbe sokat dob az élményen, bónuszként a Sena az egész kommunikációs rendszert összehangolta egy action cam-el. Ehhez nem nagyon van mit hozzátenni, szerintem nincs is jobb választás.

sw-motech.jpg

A DIY mozgalom nagy híve vagyok és el is kezdtem megtervezni a saját táskarendszeremet, de amikor megláttam mennyivel jobb cuccokat gyártanak mások, be kellet látnom ehhez kevés vagyok. Döntöttem!


logo_vonalas_2014_ro_vid_web_copy.jpg

A biztonság elég komoly tényező egy ilyen úton, ezért nem rossz érzés a Generalit az oldalamon tudni. Ettől még történhet velem baleset, de mindenképp könnyebb lesz kezelni a nem várt helyzeteket.

cribmoto_logo_2017.jpg

Vannak rossz szervizek, léteznek link motorszerelők és van a Cribmoto. Én évek óta a Cribhez viszem a motorjaimat, nem véletlenül őket kértem meg most is, hogy segítsenek felkészíteni a motort az útra. A saját szememmel láttam, milyen lelkiismeretesen dolgoznak miközben megajándékoztak egy gyorstalpaló motorszerelő tanfolyammal is, hogy ne álljak hülyén az út szélén.

kek-hold-logo.jpgA Kék Hold S.E. az elsők között látott fantáziát a projektben. Nem csak, hogy segítettek eldönteni milyen gumi lenne ideális számomra az úton, de azonnal meg is ajándékoztak egy garnitúrával és még arról is gondoskodtak, hogy megtanuljak egyedül gumit cserélni. Örök hálám!

logo-mofaker.png

A mofakertől annyira önzetlenül jött segítség, hogy magam is meglepődtem amikor ők találtak meg engem és nem nekem kellett megalázó emailek és telefonok sorozatát végigcsinálnom, ráadásul beajánlottak a Heidenau-nak, szóval én is melegen ajánlom őket!

heidenau_logo_color_med.pngHosszas tanakodás után döntöttem a Heidenau K60 gumi mellett és akkor még nem is sejtettem, hogy a gyár lesz olyan kedves és annyi gumit kapok tőlük amivel az egész világot körbe lehet motorozni.

borbro_logo_ova_l_ha_tte_r_ne_lku_l_kicsi_ma_solata.jpg
Ha már kockára ülted a segged akkor egy jó ülés minden pénzt megér! Gáborral együtt dolgoztuk ki az ülés formáját és építettük át motorra, hogy nekem a legjobb legyen. Ő speciálisan csak BMW-re gyárt üléseket, de ha szépen megkéred, lehet, hogy veled is kivételt tesz.

asesso_logo.jpg

Hosszú évekig azt hittem, hogy az Asesso valamilyen menő külföldi márka, de most kiderült, hogy hazai. Mit is mondhatnék? Magyar térdre magyar térdvédőt! Ja és maszkot, téli aláöltözőt, gerincprotektort, villazoknit, meg amit csak akarsz.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ontherun.blog.hu/api/trackback/id/tr7512747978
süti beállítások módosítása